De sing-in aan de Hoofdstraat.
De sing-in aan de Hoofdstraat.

Zo'n 250 mensen bij sing-in in Genderen

Algemeen

GENDEREN • Onder mooie weersomstandigheden kwamen zo'n 250 mensen zondag samen tijdens een sing-in in Genderen. 

De band Brand New zorgde voor de muziek en ds. Joost van den Brink gaf een korte meditatie.

"Waar zingen in de kerken niet mogelijk is, is deze manier van samenkomen ook in deze coronatijd een optie om God te loven", laat de organisatie weten.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
Nieuws 2 uur geleden
Opening nieuwe speeltuin Raairijk in Hank: ‘Hier worden herinneringen gemaakt’
Afbeelding
112 5 uur geleden
Hoofdrijbaan A27 bij knooppunt Gorinchem afgesloten na ongeluk
Foto ter illustratie.
Sport 9 uur geleden
Biesboschzwemmers zwemmen 23 persoonlijke records
Afbeelding
Nieuws 10 uur geleden
Windlocatie Avelingen definitief geschrapt, windenergie bij Gorinchem noord gaat door

Advertenties uit de krant

Niek-Jan Schouten (midden) in de R&D keuken van Schouten Europe.
Zakelijk 11 uur geleden
Giessens familiebedrijf Schouten neemt branchegenoot Bobeldijk over
Afbeelding
Nieuws 14 uur geleden
Muziek en brandweer verenigen zich bij geslaagd Water & Vuur in Woudrichem
Afbeelding
Nieuws 14 uur geleden
Afscheid na ruim elf jaar: Anton stopt als vrijwilligerschauffeur bij Buurtbus Dussen
Afbeelding
Nieuws 23 jun, 16:48
Bedrijvenkring Altena kijkt achter de schermen bij kunststofproducent in Giessen
Afbeelding
Nieuws 23 jun, 16:02
Klimaatsystemen aan, buitenspelen uit: zo gaan scholen in Altena met de hitte om

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen