
VC WIK heren 3 uit Groot-Ammers wint de Regiobeker in een zinderende finale
SportGroot-Ammers - Heren 3 van VC WIK heeft zaterdag de A finale van de Regiobeker gewonnen.
De volleyballers bleven na het einde van de competitie doortrainen, geblesseerde spelers haakten weer aan en zo konden de coaches Addy Buijserd en Anne-Marieke de Vos beschikken over een voltallige selectie.
Het team reisde af naar Alblasserdam, samen met de supporters in de bus. In een sporthal met overvolle tribunes schreeuwden de VC WIK supporters hun spelers naar de overwinning. Het werd een spannende finale waarin VC WIK de betere ploeg was. Zij wonnen dan ook terecht met 3-1( 25-20 25-18 22-25 25-17). En zo ging de Regiobeker mee naar Groot-Ammers.





















