• Mees Bassa aan kop van het peloton.
• Mees Bassa aan kop van het peloton. Foto: Privéfoto

Mees Bassa dertiende in Ulft

Sport

ULFT/GOUDRIAAN • Jan van Arckel-nieuweling Mees Bassa uit Goudriaan is zaterdag dertiende geworden in de Theo Overbeek Memorial Ronde van Ulft. 

In de warme en winderige Achterhoek was zijn ploeggenoot Tim Verwolf niet helemaal fit; de Langerakker moest halverwege de strijd staken.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Een van de gevangen vissen.
Sport 25 minuten geleden
Hengelsportvereniging Groot-Ammers haalt bijna 660 kilo vis op uit de Lek
De nummers een en twee van het toernooi.
Sport 28 minuten geleden
Jeugdtennistoernooi in Ameide trekt veel deelnemers
Het winnende team van De Wegwijzer uit Nieuw-Lekkerland.
Nieuws 42 minuten geleden
De Wegwijzer uit Nieuw-Lekkerland wint techniekwedstrijd bij Museum De Koperen Knop
Afbeelding
Sport 46 minuten geleden
Roy den Hartog wint Ta-La-Ni clubkampioenschap tafeltennis in Nieuwpoort

Advertenties uit de krant

De ontvangers van de grotere giften.
Nieuws 50 minuten geleden
Kringloopcentrum Graafstroom deelt duizenden euro’s uit aan goede doelen
Jan van Dam.
Nieuws 1 uur geleden
Harmonieorkest Arkel verwelkomt nieuwe dirigent Jan van Dam
Afbeelding
Sport 1 uur geleden
Jan de Ruiter en Kees Slob winnen bij hengelsportvereniging De Alver
Simply Green.
Sport 1 uur geleden
Simply Green aan kop in Nederland én Europa na sterk optreden in Made
Afbeelding
Sport 1 uur geleden
Tijdrit om Jan van der Meijden Bokaal in Groot-Ammers

Download onze app

  • Al het nieuws uit jouw regio
  • Direct op de hoogte
  • Gratis downloaden

Tip de redactie

Heb je een tip, foto of video die nieuwswaardig is? Deel ’m met onze redactie.

Versturen