Social media

Maakt u elke week weer een mooie post voor social media, maar vallen de cijfers steeds weer tegen? Om uw posts aan het grotere publiek te laten zien, kunt u overwegen deze online te promoten. Vaak vergroot u uw bereik al met een klein budget. Een andere optie is om uw Facebook-, Instagram- of LinkedIn-pagina zelf te promoten. Of zet een losse campagne op met het doel om klantafspraken te maken of zelfs direct iets te verkopen. Er zijn zoveel mogelijkheden! Wanneer u aan de slag wilt met socialmedia-advertenties, maar de kennis zelf (nog) niet in huis heeft, kunt u ons altijd om hulp vragen.

Doelgroep en doel
 
Adverteren via de grote socialmediakanalen heeft verschillende voordelen. Zo is het bijvoorbeeld prettig dat u zelf bepaalt aan wie u de advertentie laat zien: regio, leeftijd, geslacht. Hoe specifieker uw doelgroep, hoe groter de kans dat uw advertentie zijn doel behaalt. Bijvoorbeeld zorgen voor meer websiteverkeer, meer afspraken of verkopen. Onze socialmediaspecialisten weten via welk platform u het beste kunt adverteren om uw doelgroep te bereiken.

Als voorbeeld van een socialmediacampagne nemen we een lokale makelaar. Met een socialmediacampagne kan hij makkelijk en efficiƫnt enkele huizen uit zijn portfolio promoten. De makelaar kiest specifiek voor een dorp, stad of streek waarin hij de advertentie van het huis wil laten zien. Zo weten meer mensen dat het huis te koop staat. En hebben ze interesse? Dan klikken ze gelijk door naar de webpagina over dit huis en plannen een bezichtiging in.

Meer weten over online adverteren? Ik help u hier graag bij! Stuur mij een e-mail: j.vlietstra@kmp.nl, bel mij op 06 - 51 72 80 34 of vul onderstaand formulier in.

Voor- en achternaam *:

E-mailadres *:

Telefoonnummer:

Uw branche:

Vraag/verzoek: