
Recycle Sint voor het tweede jaar in Goudriaan
NieuwsGOUDRIAAN • In de Multistee in Goudriaan wordt op dinsdag 19 november weer de Recycle Sint gehouden.
Op maandag 18 november kan bij de Multistee door ouders, opa’s en oma’s en anderen van 19.30 tot 21.00 uur speelgoed worden ingeleverd. Op dinsdag 19 november kan dan van 19.30 tot 21.00 uur speelgoed uitgezocht worden.
De actie wordt gedaan onder het motto ‘Ruilen is het nieuwe kopen’. Het speelgoed dat geen nieuwe eigenaar vindt, zal naar de kringloop in Goudriaan gebracht worden.






















