
Liz van der Ham wint onderlinge wedstrijden De Kroospikkers in Goudriaan
AlgemeenGOUDRIAAN • Liz van der Ham heeft zaterdag 18 maart bij gymnastiekvereniging De Kroospikkers de jaarlijkse onderlinge wedstrijden gewonnen.
Na een leuk parcours van de peuters en kleuters namen er maar liefst zo’n 55 leden deel op de diverse toestellen en lieten hier hun oefeningen zien.
Aan het eind werden er maar liefst 45 medailles uitgereikt en kreeg clubkampioene Liz van der Ham haar welverdiende beker (zie foto).






















