25 April 2012 | 13.15

C1000-klanten protesteren aan de Voorstraat

VIANEN • Een aantal C1000-klanten protesteerde dinsdagavond voor het Vianense stadhuis. Ze lieten hiermee hun onvrede blijken over het verbieden van het zondagopenstelling van de C1000 in de Monnikenhof.

Reacties
3

Het Kontakt geeft je de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten, columns, mijn nieuwsberichten en op de poll. Je hoeft hiervoor geen account te hebben aangemaakt of te zijn ingelogd.

Om spam te voorkomen wordt gebruik gemaakt van Mollom lees hier hun algemene voorwaarden en privacybeleid.

Wel vragen we van je de spelregels te respecteren.

door: A3-KLEPPE 2 jaren geleden
DEZE REACTIE IS WEL OK !!!
door: A3-KLEPPE 2 jaren geleden
HELEMAAL MEE EENS!
door: Janus (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Wat is er mis met een supermarkt die aan de wens van de klanten voldoet en op zondag een aantal uren open is? Niemand is toch verplicht om er heen te gaan om zich te ergeren? Gaan alle tegenstanders ook op zondag nooit uit eten, koffie drinken, naar een activiteit, naar een ziekenhuis of naar een bejaardenzorgcentrum, met de bus, tram of taxi, naar een politiepost? Zijn de principes ook geldig als de eigen woning in brand staat voor de beroepsbrandweer? Moet de Viaanse brug dicht voor al het vrachtverkeer, de lek voor alle schepen of mogen deze beroepsgroepen wel werken? Sporten op zondag met een nieuwe golfbaan op komst zal ook wel verboden worden zeker...

Reageren

Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. (verify using audio)
Neem de tekens uit het bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.

UITagenda

  • zaterdag 5 April - zondag 12 Oktober
    Expositie
    Expositie: Alles heeft zijn tijd
    Vianen, Grote Kerk
  • zaterdag 2 Augustus
    Lezing & bijeenkomst
    Veteranencafé
    Gorinchem, Hotel Gorinchem, Van Hogendorpweg 8-10
  • zaterdag 2 Augustus - zondag 3 Augustus
    Kinderactiviteit
    Circus Moustache
    Culemborg, Werk aan het Spoel, Goilberdingerdijk 40