• IJsclub Molenhoek wint de eerste prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.
• IJsclub Molenhoek wint de eerste prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.

IJsclub Molenhoek en LUSA winnen creativiteitsprijs Clubkas Campagne

Algemeen 241 keer gelezen

NIEUW-LEKKERLAND • IJsclub Molenhoek uit Nieuw-Lekkerland wint de eerste prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.

De derde prijs gaat naar LUSA uit Gorinchem, zij maken theater- en musicalproducties. De winnaar van de tweede prijs blijft geheim tot 18 april, als de club de cheque ontvangt.Tot en met 19 april reiken ambassadeurs van de bank cheques uit bij meer dan 200 clubs. Op 20 april maakt Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden de complete uitslag bekend voor alle clubs. 6.559 leden van deze Rabobank stemden tussen 28 maart en 10 april op hun favoriete clubs. Daarmee beslissen zij welke bijdrage de 545 clubs krijgen, want elke stem is geld waard. De bank verdeelt 100.000 euro. Clubs met een bijzonder creatieve campagne maakten bovendien kans op een extra bijdrage van 500, 250 of 100 euro.

Voor de humoristische film van IJsclub Molenhoek stapten de leden blootsvoets op het ijs. Leerlingen van LUSA maakten zelf een filmpje waarmee ze laten zien wat er allemaal komt kijken bij het maken van een voorstelling. Beiden films werden veel bekeken en gedeeld en leverden de clubs zo extra stemmen op.

Bert Bons

Redactiecoördinator van Het Kontakt-Alblasserwaard en Het Kontakt-Klaroen.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden