Afbeelding

Campagne over Werelderfgoed op televisie

Algemeen 236 keer gelezen

KINDERDIJK • Net voor de herfstvakantie is de nieuwe campagne van het Werelderfgoed in Nederland te zien op televisie.

Het Unesco Werelderfgoed in Nederland staat niet hoog op de agenda bij Nederlanders, blijkt uit onderzoek van de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed. Twee op de drie Nederlanders geeft aan nooit een werelderfgoed te hebben bezocht. Buitenlandse toeristen weten daarentegen wél dagelijks en in grote getale de weg naar de Nederlandse Werelderfgoederen te vinden.

"Het erfgoed in Nederland verdient beter", aldus Erik Kessels, gastcurator van het werelderfgoed in Nederland 2016 en creatief directeur van het communicatiebureau KesselsKramer, dat de nieuwe campagne maakte.

Alle beelden en filmpjes zijn te zien via www.werelderfgoed.nl.

Bert Bons

Redactiecoördinator van Het Kontakt-Alblasserwaard en Het Kontakt-Klaroen.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden

Download onze app

Heb jij de app van Het Kontakt al?

Al het nieuws uit jouw regio
Direct op de hoogte
Gratis downloaden