27 Juni 2012 | 15.33

Nieuw-Lekkerlandse meiden redden scooterrijder van verdrinkingsdood

NIEUW-LEKKERLAND - Chessy de Bruijn (15) en Danique Poirot (15) uit Nieuw-Lekkerland hebben wat politiewoordvoerder Gijs van Nimwegen betreft een ‘heldenstatus’ verdiend. Ook door de brandweer en op diverse websites wordt het tweetal geroemd om hun kordate optreden.  

Reacties
3

Het Kontakt geeft je de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten, columns, mijn nieuwsberichten en op de poll. Je hoeft hiervoor geen account te hebben aangemaakt of te zijn ingelogd.

Om spam te voorkomen wordt gebruik gemaakt van Mollom lees hier hun algemene voorwaarden en privacybeleid.

Wel vragen we van je de spelregels te respecteren.

door: Ricardo Foesenek (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Hulde!
door: ouder (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Super meiden..!! jullie kunnen trots op je eigen zijn jullie hebben het toch maar gedaan weet niet hoe het met de jongen gaat maar hoop dat hij jullie ooit mag bedanken..!!!! SUPER...!!!
door: Gerrit Bezemer (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Dit zijn een paar stoere meiden waar we trots op mogen zijn. Doe het maar eens, zo reageren en niet om jezelf denken, maar direct handelen. Goed gedaan, Ghessy en Danique

Reageren

Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. (verify using audio)
Neem de tekens uit het bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.

UITagenda

Lezeractie(s)

Win kaartjes voor het AFAS sprookjesconcert in Gorinchem
Prinsen en Prinsessen Tijdens het pinksterweekend van 2014 zijn alle kinderen van Nederland voor drie dagen echte prinsen en prinsessen, want dan is...
lees verder