19 April 2012 | 21.45

Het Kontakt wint twee prestigieuze prijzen

VOORTHUIZEN/GOUDRIAAN • Nieuwsblad Het Kontakt heeft donderdag twee landelijke prijzen gewonnen: de Prijs voor de Nieuwsbladjournalistiek én de Prijs voor de Nieuwsbladfotografie. Het werk dat gelauwerd werd was van de hand van de journalisten Dick Aanen en André Bijl en van fotograaf Levin den Boer.

Reacties
8

Het Kontakt geeft je de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten, columns, mijn nieuwsberichten en op de poll. Je hoeft hiervoor geen account te hebben aangemaakt of te zijn ingelogd.

Om spam te voorkomen wordt gebruik gemaakt van Mollom lees hier hun algemene voorwaarden en privacybeleid.

Wel vragen we van je de spelregels te respecteren.

door: DickdeCock 2 jaren geleden
-
door: Tera from Harderwijk (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Gefeliciteerd Levin, zeer terecht dat je er bij bent!
door: Mimi van Rossem (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Hallo Andre en Dick Van Harte met jullie prijs Mimi van Rossem
door: Nicoline van Iperen (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Van harte gefeliciteerd André, Dick en Levin met jullie verdienstelijke prijs voor jullie mooie werk voor Het Kontakt. We lezen het altijd graag en zeker de nieuwe weg die jullie ingeslagen zijn met de series over de bewoners in jullie leesgebied. Ga zo door en heel veel succes alle drie!
door: Levin den Boer (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Ben ook zeer trots op deze prijs hoor!! Altijd fijn om waardering voor je harde werken te krijgen, en met een goed team als Het Kontakt lukt dit zeer zeker elk jaar. Om voor u als lezer ook de nette en mooie foto te maken zodat u weer iets mooi's in handen krijgt.
door: Inwoner uit Hei en Boeicop (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Terrecht! Trouwens geweldige website! Werkt zeer goed, ook op de tablet!
door: Japie (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Mooi
door: ww130 2 jaren geleden
Gefeliciteerd alle drie! Een echte kwaliteitskrant, Het Kontakt :)

Reageren

Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. (verify using audio)
Neem de tekens uit het bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.

UITagenda