23 Juni 2012 | 13.36

Zeilboot slaat om bij Kinderdijk, geen slachtoffers

KINDERDIJK - Een zeilbootje is zaterdag 23 juni op de rivier de Lek bij Kinderdijk omgeslagen. Dit gebeurde rond het middaguur ter hoogte van de Lekdijk/Schoordijk. Hulpdiensten, waaronder de brandweer van Nieuw-Lekkerland, rukten met spoed uit om hulp te gaan bieden.

Reacties
1

Het Kontakt geeft je de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten, columns, mijn nieuwsberichten en op de poll. Je hoeft hiervoor geen account te hebben aangemaakt of te zijn ingelogd.

Om spam te voorkomen wordt gebruik gemaakt van Mollom lees hier hun algemene voorwaarden en privacybeleid.

Wel vragen we van je de spelregels te respecteren.

door: Dinie de Jong (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Als inwoner van Nieuw-Lekkerland hoorden we die middag de ene na de andere hulpverlener langskomen: politie, diverse brandweerauto's, ambulances.... Sirene's waren niet uit de lucht! Je zou haast denken dat de Alblasserdamse brug ingestort was! Dan blijkt er een klein zeilbootje omgeslagen in de Lek, gelukkig zonder slachtoffers, maar... is zoveel hulpverlening, zoveel lawaai, zoveel verstoring dan gerechtvaardigd? Moeten we niet beter met onze voorzieningen omgaan? Dit kost toch ook gemeenschapsgeld!

Reageren

Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. (verify using audio)
Neem de tekens uit het bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.

UITagenda

Lezeractie(s)

Win kaartjes voor het AFAS sprookjesconcert in Gorinchem
Prinsen en Prinsessen Tijdens het pinksterweekend van 2014 zijn alle kinderen van Nederland voor drie dagen echte prinsen en prinsessen, want dan is...
lees verder