26 Juni 2012 | 12.46

Vragen SGP over aanpak Kerkstraat in Bleskensgraaf

BLESKENSGRAAF • Al wekenlang ligt de Kerkstraat in Bleskensgraaf open en moet het verkeer van andere wegen gebruikmaken. De SGP vroeg maandag tijdens de raadsvergadering aan wethouder Erik Jonker of dit project nu echt zo lang moet duren.

Reacties
1

Het Kontakt geeft je de mogelijkheid te reageren op nieuwsberichten, columns, mijn nieuwsberichten en op de poll. Je hoeft hiervoor geen account te hebben aangemaakt of te zijn ingelogd.

Om spam te voorkomen wordt gebruik gemaakt van Mollom lees hier hun algemene voorwaarden en privacybeleid.

Wel vragen we van je de spelregels te respecteren.

door: Henk S. (niet gecontroleerd) 2 jaren geleden
Een goede zaak. Te gek voor woorden dat dit zo lang duurt. Het stukje tussen de Burg. Viezee en Burg. Dekkingstraat alleen al heeft al weken geduurd en dan hebben we het over een afstand van een paar meter. En dan te horen dat er nu weer tal van extra werkzaamheden zijn bijgekomen. Dat betekent dus meerwerk en dus kassa. Er is hier 1 lachende derde en dat is de aannemer. En wij als burgers betalen dubbel het gelach nl. financieel, want dit wordt een dure grap, en daarnaast de verkeershinder die de spuigaten uitloopt. En we zijn er nog lang niet. De rest v.d. kerkstraat en de brug moeten ook nog. Dat belooft nog wat. En wat te denken van de soort bestrating. Geen tegels op de trottoirs maar steentjes! Klaarblijkelijk moet het geld op want deze zijn zo heb ik mij laten vertellen veel duurder en wat te denken van het onderhoud. Een paar tegels zijn snel goed gelegd maar dit soort steentjes. Wat denken de heren en dames ambtenaren? Dat we in Wassenaar wonen? Geldverspilling en misbruik door de aannemer. Niet meer en niet minder.

Reageren

Geef de karakters in die u in de afbeelding ziet. (verify using audio)
Neem de tekens uit het bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.

UITagenda

Lezeractie(s)

Win kaartjes voor het AFAS sprookjesconcert in Gorinchem
Prinsen en Prinsessen Tijdens het pinksterweekend van 2014 zijn alle kinderen van Nederland voor drie dagen echte prinsen en prinsessen, want dan is...
lees verder